Två systrar ger tips på mat, recept, resor, restauranger och annat som gör livet lite soligare!

..



torsdag 20 maj 2010

På promenad genom Humlegården och smygläsning med Plaza kvinna!..

I morse när jag promenerade till jobbet så slogs jag av hur fantastiskt fin Humlegården är just nu och framförallt runtomkring statyn, som står i centrum av parken. Den omringas just nu av helt fantastiska färgstarka tulpaner. Tyvärr hade jag bara min Iphone med mig, men kanske säger ändå bilden hur underbar synen var?




Efter jobbet gick jag förbi Per Lei för smygläsning av nya Plaza Kvinna. Tidningen har verkligen fått ett uppsving!
Man fick en "goodie bag" med sig hem, alltid lika uppskattat! Jag var i extas över att bl.a få YSL´s svarta kajal med tillhörande pennvässare, precis vad jag behövde! Godkväll nu :-)

"Goodiebag"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar