Två systrar ger tips på mat, recept, resor, restauranger och annat som gör livet lite soligare!

..



måndag 12 april 2010

Ut med vintern!

Så var det måndag igen och en ny jobbvecka väntar. Solen har dock lyst hela dagen och det har gjort att den här annars rätt så tunga dagen kändes lättare än vanligt. Tog en lunch ute på stan och passade på att köpa lite nya inredningssaker hem. Känner just nu att hemmet MÅSTE bli lite vårfint, annars kreverar jag!

På tal om fint hemma så var jag och såg den nya Meryl Streep filmen "It´s complicated på bio förra veckan. Den var mysig, rolig och allt det, MEN en sak som jag verkligen gick igång på var hur mysigt och fint Meryl Streep bodde i filmen! Naturligtvis var hon ägare till ett fantastiskt deli/café ställe (suck :)) och hemma var det bara så inspirerande och hemtrevligt. Jag fick sådan lust att flytta ut på landet och skaffa hus och allt det där :)..Om ni inte sett filmen så kan jag rekommendera den bara för miljöns skull. Jag hittade bilder från nätet så ni kan få en inblick i vad jag talar om! Ha det bra så länge!






photos from Remodelista / and Universal Pictures

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar